Monday 17 October 2011

Perak vs Selangor

Last friday aku g Stadium Indera Mulia Ipoh, Perak dengan budak2 UltraSel include my mr boyfie sebab dia pun bdk ultrasel. Kita orang gerak dari Shah Alam dalam pukul 5 petang and bus pick up kita orang kat Hakim Bistro section 7, yang gerak dari Hakim ada 2 bus and yang gerak dari stadium Shah Alam ada 4 bus so total yang pergi Perak ada 6 bus. Ramai kan?
we'r have same name ! sorang Ika and sorang lagi Ika aje. she's adik Jambu. Aku da la jenis mulut tak reti diam, lepak dgn dia lagi kecoh la mulut kita org.
Aiman pun ikut jgk tau? Mula2 malu nak b'cakap,lepas aku tegur terus tak reti diam budak kecik ni.
uktrasel dari bus number 2 but bukan semua nya bdk ultrasel tau?
yeah ! kami selamat sampai di Ipoh, waiting for bus number 1
aku and Ika je girl dalam bus ni. Gadis Selangor ! Haha
Perak ! we have arrived. Kasi gegar stadium Perak malam ni. 
see betapa sesak nya stadium dgn manusia2 sampai kita orang pun tak de sit and lepas 1st half penyokong Selangor bagi laluan kat Ultrasel untuk duduk kat depan and nyanyi lagu sorakan untuk Selangor. Memang heaven la time ni kan. 
penyokong Selangor ! 
saya Selangor celup ! haha
penyokong Perak sangat la biadap baling2 barang dari atas tu, kita orang penyokong Selangor sangat la b'hati2 and ada yang kena baling dgn air kencing ! memang #*%$ la orang macam tu kan. Tapi nasib baik abg polis ada tolong kawal keadaan, tapi sempat jugak la bdk2 ni bertumbuk kan. Haisy bahaya bahaya.
time ni sumpah da belengas gila !
rezaki menyebelahi pihak Selangor 1-0. So pada pihak Perak, bawak b'sabar ye?Jangan sedih2 sangat, karang ada yang seladang mogok tak nak makan jugak nnt. Haha
Lastly, player Selangor turun untuk jumpa dengan penyokong. Ni dia Hadi Jafar
yang ni aku tak kenal tapi Amirul Hadi sangat la aku kenal, jumpa dia depan2. Bapak hensem la ! Haha
okay, jumpa untuk next game tomorrow night at stadium Shah Alam. Selangor vs Terengganu :)

No comments:

Post a Comment